جمعه 7 اردیبهشت 1403  
 
Friday, April 26, 2024  
 
الجمعة, شوال 17, 1445  
 
1398/3/7 سه‌شنبه
فارغ التحصیلان
معرفی مسئول فارغ التحصیلان،مدارک لازم جهت تکمیل پرونده فارغ التحصیلی،لیست گواهی موقت صادر شده،لیست دانشنامه های صادر شده و ...

.

نام و نام خانوادگی

سمت

شماره تماس

تلفن همراه

خانم آبیاری

مسئول
فارغ التحصیلان

36073014-16
داخلی 160



 










مدارک لازم جهت تکمیل پرونده فارغ التحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد آموزش محور


قابل توجه دانش آموختگانی که تاکنون مدرک دانشنامه پایان تحصیلات آنان صادر نگردیده است:

چنانچه از زمان صدور و دریافت گواهی موقت تحصیلی مدت زیادی سپری و برحسب ضرورت (1-خروج از کشور و لزوم ترجمه مدرک 2-قبولی در مقطع بالاتر و الزام به تحویل  دانشنامه به دانشگاه) نیاز مبرم به دریافت دانشنامه خود دارید می توانید با مراجعه به سایت گلستان(reg.pnu.ac.ir) و ورود به منوی پیشخوان خدمت نسبت به درخواست فوری صدور دانشنامه خود اقدام نمایید. و درآخر حتما گزینه تایید و ارسال نهایی را اعمال نمایید .   

( در صورت فراموشی رمز عبور از کارشناس رشته اخذ شود)

بدیهی است پس از صدور مدرک در قسمت "اطلاعات جامع" سیستم گلستان وضعیت تحصیلی دانش آموخته از "فارغ التحصیل موقت" به "فارغ التحصیل قطعی" تبدیل وضعیت پیدا کرده و در صورت آماده بودن در قسمت رویت اسامی دانشنامه ها اسامی قرار داده خواهد شد.


مدارک لازم جهت تکمیل پرونده فارغ التحصیلی

جهت دریافت دانشنامه خود اصل مدرک گواهینامه موقت تحصیلی خود به همراه یک عدد تمبر هزار تومانی و کارت ملی خود را به همراه داشته باشید.

جهت دریافت مدرک حضور شخص دانشجو الزامی می باشد در صورت داشتن وکالتنامه محضری می بایست قبل از تحویل به دانشگاه وکالتنامه محضری به تایید دفتر حقوقی دانشگاه پیام نور استان تهران و یا سازمان مرکزی دانشگاه رسانده شود.


فرم های لازم جهت اعلام مفقودی گواهی موقت


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر