1399/3/26 دوشنبهمراحل انجام امور مربوط به درس پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد
مراحل انجام امور مربوط به درس پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد.
- انتخاب موضوع پایان نامه تحت نظر استاد راهنما (تکمیل فرم تک برگی مخصوص دانشجویان رشته تاریخ و جغرافیا در ترم سوم و تایید توسط مدیر گروه پژوهشی استان)
- مراجعه دانشجو به سایت ایرانداک و دریافت گزارش پیشینه پژوهش
- دریافت فرم پروپوزال از سایت دانشگاه پاکدشت و تکمیل آن تحت نظر استاد راهنما و مشاور و تایید آن توسط هر دو استاد
- مراجعه به سایت ایرانداک، سامانه همانند جو (tik.irandok.ac.ir) و بارگذاری متن پروپوزال ضمنا قبل از ورود ایمیل و شناسه ایرانداک استاد راهنما را در اختیار داشته باشید. درصد تشابه تا 30 % و کمتر مشکلی ندارد ولی بالاي 30 % تشابه باید تائید استاد راهنما و مدیر گروه استان اخذ گردد.
- تحویل گزارش پیشینه پژوهش، فرم تایید شده پروپوزال و گزارش همانند جو تایید شده توسط اساتید راهنما و مشاور به کارشناس رشته و ارسال به گروه آموزشی و پژوهشی استان جهت دریافت تصویب نامه
- در صورت عدم تصویب، انجام اصلاحیه توسط دانشجو و ارسال مجدد به گروه
- در صورت تصویب، ثبت اطلاعات پروپوزال در سامانه ( sabt.irandoc.ac.ir) و تحویل کد رهگیری به کارشناس و یا کاربر ایرانداک
- استثنا : دانشجویان رشته روانشناسی بلافاصله پس از تصویب پروپوزال، بر اساس تشخیص مدیر گروه استان و درصورتیکه بخواهند مقاله مستخرخ از پایان نامه خود را در مجلات پزشکی به چاپ برسانند، موظف به دریافت کد اخلاق از واحد پژوهش دانشگاه می باشند.
- بررسی کاردکس واحد های آموزشی و سپس انتخاب درس پایان نامه در ترم چهارم
- ثبت اطلاعات پروپوزال در سامانه گلستان توسط کارشناس رشته
- اساتيد محترم راهنما و مشاور ضمن راهنمايي دانشجو و نظارت مستمر در طي مراحل تحقيق، گزارش كتبي پيشرفت كار پاياننامه را هر سه ماه يكبار بررسي و به مديريت تحصيلات تكميلي دانشگاه ارائه فرمايند.
- در صورت عدم دفاع در نیمسال چهارم دانشجو موظف به تمدید پایان نامه برای نیمسال های بعدی با پرداخت شهریه ثابت می باشد.
- در صورت تایید اساتید مبنی بر دفاع، دانشجو موظف است جهت بررسی پرونده آموزشی، مالی و دریافت فرم اعلام کفایت به دانشگاه مراجعه نماید.
- مراجعه به سایت همانند جو و بارگذاری متن پایان نامه و دریافت گزارش همانند جویی ( کمتراز سی درصد)
- دریافت فرم اعلام کفایت از سایت دانشگاه پاکدشت
- امضاء گزارش همانند جویی و فرم اعلام کفایت توسط استاد راهنما، مشاور و مدیر گروه پژوهشی استان سپس تحویل به کارشناس تحصیلات تکمیلی
- تحویل فرم اعلام کفایت ، تصویب نامه پروپوزال و گزارش همانند جویی به کارشناس تحصیلات تکمیلی
- مکاتبه با مدیر گروه جهت تعیین داور، سپس مکاتبه با استاد داور و دریافت فرم نظر خواهی داور
- در صورت تایید استاد داور، هماهنگی با کارشناس تحصیلات تکمیلی، استاد راهنما، مشاور و داور جهت اخذ تاریخ دفاع
- پس از برگزاری جلسه ثبت نمره در سیستم گلستان توسط مدیر آموزش
- انجام اصلاحات پیشنهاد شده در جلسه دفاع حداکثر ظرف مدت 45 روز
- در صورت داشتن دستاوردپژوهشی (مقاله ) دریافت فرم از کارشناس تحصیلات تکمیلی و تایید استاد راهنما و تحویل مستندات حداکثر 12 ماه پس از تاریخ دفاع به کارشناس پژوهشی مرکز و ثبت نمره در سیستم گلستان
- در صورت نداشتن مقاله تکمیل فرم انصراف از مقاله
- درج صورتجلسه دفاع با نمره نهایی و فرم صحت اصالت نتایج که توسط دانشجو امضاء شده ( منشور اخلاقی) در پایان نامه
- بارگذاری کل متن پایان نامه چکیده فارسی و لاتین در سامانهsabt.irandoc.ac.ir( پارسا )و دریافت کد رهگیری و تحویل به کاربرایرانداک جهت تایید آن
- بارگذاری کل متن پایان نامه در سامانه گلستان
- تهیه 5 نسخه cd از پایان نامه در قالب word و pdf
- دریافت فرم تسویه حساب از کارشناس و تحویل مدارک فارغ التحصیلی