جمعه 31 فروردین 1403  
 
Friday, April 19, 2024  
 
الجمعة, شوال 10, 1445  
 
تحصیلات تکمیلی
1399/3/26 دوشنبه
مراحل انجام امور مربوط به درس پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد
مراحل انجام امور مربوط به درس پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد

.





 
  1. انتخاب موضوع پایان نامه تحت نظر استاد راهنما (تکمیل فرم تک برگی مخصوص دانشجویان رشته تاریخ و جغرافیا در ترم سوم و تایید توسط مدیر گروه پژوهشی استان)
  2. مراجعه دانشجو به سایت ایرانداک و دریافت گزارش پیشینه پژوهش
  3. دریافت فرم پروپوزال از سایت دانشگاه پاکدشت و تکمیل آن  تحت نظر استاد راهنما و مشاور و تایید آن توسط هر دو استاد
  4. مراجعه به سایت ایرانداک، سامانه همانند جو (tik.irandok.ac.ir) و بارگذاری متن پروپوزال ضمنا قبل از ورود ایمیل و شناسه ایرانداک  استاد راهنما را در اختیار داشته باشید. درصد تشابه تا 30 % و کمتر مشکلی ندارد ولی بالاي 30 % تشابه باید تائید استاد راهنما و مدیر گروه استان اخذ گردد.
  5. تحویل گزارش پیشینه پژوهش، فرم تایید شده پروپوزال و گزارش همانند جو تایید شده توسط اساتید راهنما و مشاور  به کارشناس رشته و ارسال به گروه آموزشی و پژوهشی استان جهت دریافت تصویب نامه
  6. در صورت عدم تصویب، انجام اصلاحیه توسط دانشجو و ارسال مجدد به گروه
  7. در صورت تصویب، ثبت اطلاعات پروپوزال در سامانه ( sabt.irandoc.ac.ir) و تحویل کد رهگیری به کارشناس و یا کاربر ایرانداک
  8. استثنا  : دانشجویان رشته روانشناسی  بلافاصله پس از تصویب پروپوزال، بر اساس تشخیص مدیر گروه استان و درصورتیکه بخواهند مقاله مستخرخ از پایان نامه خود را در مجلات پزشکی به چاپ برسانند، موظف به دریافت کد اخلاق از واحد پژوهش دانشگاه می باشند.
  9. بررسی کاردکس واحد های آموزشی و سپس  انتخاب درس پایان نامه در ترم چهارم
  10. ثبت اطلاعات پروپوزال در سامانه گلستان توسط کارشناس رشته
  11. اساتيد محترم راهنما و مشاور ضمن راهنمايي دانشجو و نظارت مستمر در طي مراحل تحقيق، گزارش كتبي پيشرفت كار پايان‌نامه را هر سه ماه يكبار بررسي و به مديريت تحصيلات تكميلي دانشگاه ارائه فرمايند.
  12. در صورت عدم دفاع در نیمسال چهارم دانشجو موظف به تمدید پایان نامه برای نیمسال های بعدی با پرداخت شهریه ثابت می باشد.
  13. در صورت تایید اساتید مبنی بر دفاع، دانشجو موظف است جهت بررسی پرونده آموزشی، مالی و دریافت فرم اعلام کفایت به دانشگاه مراجعه نماید.
  14. مراجعه به سایت همانند جو و  بارگذاری متن پایان نامه و دریافت گزارش همانند جویی ( کمتراز سی درصد)
  15. دریافت فرم اعلام کفایت از سایت دانشگاه پاکدشت
  16. امضاء گزارش همانند جویی و فرم اعلام کفایت  توسط  استاد راهنما، مشاور و مدیر گروه پژوهشی استان سپس تحویل به کارشناس تحصیلات تکمیلی
  17. تحویل فرم اعلام کفایت ، تصویب نامه پروپوزال و گزارش همانند جویی به کارشناس تحصیلات تکمیلی
  18. مکاتبه با مدیر گروه جهت تعیین داور، سپس مکاتبه با استاد داور و دریافت فرم نظر خواهی داور
  19. در صورت تایید استاد داور، هماهنگی با کارشناس تحصیلات تکمیلی، استاد راهنما، مشاور و داور جهت اخذ تاریخ دفاع
  20. پس از برگزاری جلسه ثبت نمره در سیستم گلستان  توسط مدیر آموزش
  21. انجام اصلاحات پیشنهاد شده در جلسه دفاع حداکثر ظرف مدت 45 روز
  22. در صورت داشتن دستاوردپژوهشی (مقاله ) دریافت فرم از کارشناس تحصیلات تکمیلی و تایید استاد راهنما و تحویل مستندات حداکثر 12 ماه پس از تاریخ دفاع  به کارشناس پژوهشی مرکز و ثبت نمره در سیستم گلستان
  23. در صورت نداشتن مقاله تکمیل فرم انصراف از مقاله
  24. درج صورتجلسه دفاع با نمره نهایی  و فرم صحت اصالت نتایج که توسط دانشجو امضاء شده ( منشور اخلاقی) در پایان نامه
  25. بارگذاری کل متن پایان نامه چکیده فارسی و لاتین  در سامانهsabt.irandoc.ac.ir( پارسا )و دریافت کد رهگیری و تحویل به کاربرایرانداک جهت تایید آن
  26. بارگذاری کل متن پایان نامه در سامانه گلستان
  27. تهیه 5 نسخه cd از پایان نامه در قالب  word  و  pdf  
  28. دریافت فرم تسویه حساب  از کارشناس و تحویل مدارک فارغ التحصیلی




 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر