یکشنبه 9 اردیبهشت 1403  
 
Sunday, April 28, 2024  
 
الأحد, شوال 19, 1445  
 
اخبار
1402/12/2 چهارشنبه
مراسم جشن میلاد حضرت علی اکبر ( ع ) و روز جوان و تریبون آزاد دانشجویی
مراسم جشن میلاد حضرت علی اکبر ( ع ) و روز جوان و تریبون آزاد دانشجویی

.

جشن ولادت با سعادت حضرت علی اکبر ( ع ) و روز جوان و همچنین تریبون آزاد دانشجویی در روز دوشنبه مورخ 1402/11/30 در سالن آمفی تئاتر دانشگاه پیام نور پاکدشت برگزار گردید.
❇️دکتر عابدینی: جوان یعنی شجاعت،ایثار، ازخودگذشتگی،ملایمت و مقاومت دربرابر سختی ها و آینده نگری و امیدوارم که نگاه تون و تفکرتون ومسیر راه زندگی تون علی اکبری باشد.
✅ به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ دکتر عابدینی ضمن عرض خیر مقدم به امام جمعه محترم، فرماندار جوان و انقلابی و همچنین تقدیر و تشکر از همکاران خودم که ترتیب چنین جلسه ای را داده اند.
✅ رئیس دانشگاه همچنین در بدو سخنانش، ضمن تبریک مجدد به شما جوانان دانشجو و جوانانی که امروز مصادف هست با روز جوان و نیمه شعبان ولادت باسعادت امام زمان ( عجل الله تعالی و فرجه الشریف ) و نثار شهدا و همچنین سربلندی خون تمام شهدای ایران زمین صلوات بلندی را ختم بفرمائید.
ایشان همچنین فرمودند؛ ماه شعبان را خدمت همه شما سروران تبریک عرض می کنم و آرزوی توفیق و سلامتی شما را از درگاه ایزد منان خواستارم.
دکتر عابدینی در پایان سخنانش فرمودند؛ جوان یعنی شجاعت،ایثار،ازخودگذشتگی،اوج غرور،ملایمت و مقاومت در برابر سختی ها و امیدوارم که نگاه تون،تفکرتون و مسیر راه زندگی تون علی اکبری باشد وبنده بیش از این مصدع اوقات شریفتون نمیشم و چون سخنران جلسه امروز ما جناب مهندس فاضل کارخانه فرماندار جوان و انقلابی شهرستان پاکدشت می باشد.
❇️ فرماندارپاکدشت ضمن عرض خیر مقدم به همه میهمانان در جلسه فرمودند؛ نقش جامعه دانشگاهی در انقلاب اسلامی بسیار برجسته و با اهمیت است.
❇️ کارخانه همچنین دراین برنامه ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر ( ع ) و روز جوان، با توجه به مراکز فرهنگی ،دانشگاه ها را به عنوان مهمترین پایگاه های تعلیم و تربیت یک اولویت دانست.
❇️ فرماندار پاکدشت دراین جلسه گریزی هم به انتخابات زده و درخصوص نقش انتخابات در جامعه امروزی به ایراد سخن پرداختند و فرمودند؛ انتخابات ثمره انقلاب اسلامی و نعمتی است که امام و شهیدان به ما ارزانی داشتند و امروز مردم از شورای روستاها تا رهبری رو انتخاب می کنند و در حقیقت انتخابات تبلور اراده و قدرت مردم هست.
✅ فاضل کارخانه اظهار داشت؛ انتظار می رود در انتخابات پیش رو همانند دوره های قبل دانشجویان و قشر فرهیخته دانشگاه با حضور پرشور خود آینده ساز کشور هستند و موجب دعوت و ترغیب دیگران دراین جریان بزرگ باشند تا با حضور گسترده ملت عزیز ایران بار دیگر شاهد سربلندی و سرافرازی کشورمان باشد.

روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز پاکدشت

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو اخبار